Tradicionālā mārketinga plusi un mīnsi

Ikviens uzņēmums vēlas izaudzēt un attīstīt stipru klientu bāzi. Reklamēšanās ir veids kā šo bāzi izveidot. Reklamēšanās metodes sevī iekļauj tradicionālo mārketingu kā arī daudzas jaunākas un modernākas metodes. Lai gan modernās metodes palīdz sasniegt lielāku skaitu cilvēku, tradicionālā mārketinga izmantošanai arī ir vairāki plusi.

Kas ir tradicionālais mārketings?

Tradicionālais mārketings ir jebkura veida veicināšana, reklamēšana vai kampaņa kuru uzņēmumi izmanto gadiem ilgi un kura ir pierādījusi sevi kā veiksmīgu.
Tradicionālā mārketinga metodes var iekļaut printētas reklāmas kā bukleti, lielformāta reklāmas, afišas un reklāmas avīzēs. Citas tradicionālā mārketinga formas sevī iekļauj uzņēmuma vai produkta reklamēšanu televīzijā vai radio.

Jaunās mārketinga formas

Kamēr joprojām daudzi uzņēmumi izmanto tradicionālā mārketinga metodes lai piesaistītu citus uzņēmumus un klientus, citi uzņēmumi jau paspējuši pilnībā nomainīt tradicionālo mārketingu ar jaunām un inovatīvām mārketinga stratēģijām. Šīs jaunās metodes bieži vien grozās ap Internetu; uzņēmumi izmanto sociālos tīklus un tiešsaistes reklāmu kampaņas lai paplašinātu sasniedzamo publiku. Uzņēmumi var izstrādāt mājaslapas vai blogus kas regulāri tiek papildināti ar jaunāko informāciju par uzņēmuma piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem. Klienti tad var sekot aktuālajai informācijai un saņemt paziņojumus par jaunas informācijas ievietošanu. Uzņēmumi kuri ir aktīvi tiešsaistē var reklamēties arī citā populārās mājaslapās, kas piesaistīs vairākus apmeklētājus viņu mājaslapai.

Tradicionālā mārketinga priekšrocības un trūkumi

Kamēr jaunākās mārketinga metodes strādā labi un palielina uzņēmuma klientu bāzi, pilnīga tradicionālā mārketinga izskaušana var būt liels risks. Tradicionālās metodes sevi laika gaitā ir pierādījušas par efektīvām un strādājošām.
Interneta metodes ir lieliskas lai sasniegtu klientus kuri izmanto internetu ikdienā. Bet kamēr joprojām ir cilvēki kuri internetu izmanto maz vai neizmanto vispār vērtīgi būtu reklamēties avīzēs, televīzijā un radio. Lai cilvēkiem pašiem nevajdzētu meklēt Jūsu uzņēmumu tiešsaistē, izmantojot tradicionālās mārketinga metodes Jūs nododat informāciju par sevi tiešākā veidā.

Noslēgumā

Iekļaujot savā mārketinga plānā inovatīvas mārketinga metodes Jūs lieliski papildinātu savas jau esošās tradicionālā mārketinga aktivitātes. Piemēram, Jūs joprojām varat izplatīt reklāmas drukātā formātā vai televīzījā un radio, un izmantojot šīs metodes pievērst lielāku uzmanību savai mājaslapai vai sociālo tīklu kontiem. Vairāku mārketinga metožu izmantošana ir lielisks veids kā paziņot cilvēkiem par savu uzņēmumu un tā aktuālo informāciju.