Tradicionālā mārketinga piemēri

Mūsdienās mārketinga aktivitātes turpina atīstīties no tradicionālām stratēģijām uz netradicionālām metodēm kas ietver Internetu. Plusi un mīnusi ir abām metodēm. Maziem uzņēmumiem vispiemērotākais būtu apvienot abas metodes vienā. Tradicionālās mārketinga aktivitātes parasti ietver reklamēšanos, dažādas publikācijas, pārdošanu un izplatīšanu. Turpmākajā tekstā aplūkosim visbiežāk izmantotos tradicionālā mārketinga veidus un aplūkosim to priekšrocības un trūkumus.

Tiešais pasts

Tiešā pasta mārketings paziņo cilvēkiem par Jūsu produktu caur bukletiem, brošūrām un vēstulēm, kas tiek sūtīti caur pastu. Tiešais pasts tiek dēvēts par mērķa tirgus mārketinga stratēģiju, jo informācija tiek sūtīta specifiskam mērķa tirgum. Tomēr, tiešā pasta mārketings var būt visai dārgs, jo tas ietver dizaina un printēšanas izmaksas, kā arī pasta izdevumus.

Printētie mediji

Printēšanas mārketings ietver produktu un pakalpojumu reklamēšanu avīzēs un žurnālos. Prinēšanas mārketings ir masu mārketinga stratēģija, jo tā sasniedz dažādus cilvēkus, kuriem varētu būt interese par Jūsu piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Žurnālos printēšanas mārketings sasniedz konkrētu cilvēku grupu, kuri ir ieinteresēti konkrētā žurnāla tematā. Šī varētu būt viena no labākajām stratēģijām lai sansiegtu auditoriju kurai ir kādas konkrētas intereses.

Apraide

Televīzija un radio ir tradicionālie kanāli kurus joprojām izmanto plašā veidā. Apraides mārketings sasniedz lielu daudzumu cilvēku īsā laika posmā. Televīzijas reklāmas papildus visam sniedz potenciālajiem klientiem sniedz vizuālu priekšstatu par Jūsu piedāvāto produktu. Salīdzinot ar printētajiem mēdijiem šāda veida kampaņas ir aktuālas īsāku laika posmu, bet par mazāk efektīvām tās nosaukt nevar. Kopumā apraides mārketings ir pati dārgākā tradicionālā mārketinga forma.

Nodošana

Nodošanas mārketings, zināms arī kā “no cilvēka uz cilvēku”, paļaujas uz to, ka esošie klienti informāciju par Jūsu uzņēmumu izplatīs saviem draugiem paziņām utt. Nodošana nav stratēģiski plānota mārketinga aktivitāte, bet tā var palīdzēt izveidot lojālo klientu bāzi. Turklāt, tā nemaksā gandrīz neko. Tomēr, uzņēmumam noteikti nevajadzētu primāri balstīties uz šo mārketinga veidu; tam vajadzētu būt kombinētam kopā ar iepriekš minētajiem mārketinga veidiem, lai sasniegtu pēc iespējas lielāku cilvēku skaitu.