Ieteikumi mārketingam mazā uzņēmumā

Lai mārketings būtu efektīvs jums nepātraukti ir jāseko līdzi tā iezīmēm un jaunumiem. Pat, ja jūs jūtaties pārliecināts par sava uzņēmuma esošajām tehnikām un stratēģijām, jums vajadzētu sekot līdzi jaunākajām tendencēm, lai jūs būtu priekšā saviem konkurentiem. Lai jūsu mazais uzņēmums būtu veiksmīgs šeit jums būs pieci mārketinga padomi.

1.Blogs par tēmu

Ja pēdējo gadu laikā esat iesaistīts mārketinga industrijā, jūs jau zināt, ka blogi ir tendence kuru izmanto gandrīz ikviens uzņēmums. Blogs ir lielisks veids kā uzlabot savu pozīciju dažādās meklētājprogrammās, kas palīdzēs cilvēkiem pamanīt jūsu mazo uzņēmumu. Diemžēl daudzi uzņēmumi fokusējas uz kvantitāti nevis kvalitāti, tāpēc viņu blogi nedod viņiem tik lielu labumu cik varētu.

Ar blogu palīdzību optimizējot jūsu mājaslapu lai tā būtu draudzīga dažādām meklētājprogrammām, jūsu uzņēmums tiks parādīts augšējos rezultātos, kad kāds meklēs ar jums saistītas lietas. Tas novedīs uz jūsu mājaslapu vairāk lietotājus, palielinās klientu bāzi un palīdzēs augt jūsu uzņēmumam.

Jūs varat blogā ievietot rakstus ar dažādiem atslēgas vārdiem ik nedēļu, bet atcerieties rakstus veidot kvalitatīvus un saistošus, savādāk ātri vien varat pazaudēt lielu skaitu lasītāju. Bloga efektīgums būs atkarīgs no tā cik tas būs interesants un saistošs. Lai panāktu to, iespējams jums nāksies algot jūsu industrijas ekspertu, vai arī pašiem atvēlēt laiku lai izveidotu vismaz vienu rakstu mēnesī.


2. Mobilo ierīču popularizēšanās

Ikviens jau ir sajutis mobilo ierīču ietekmi uz mārketinga stratēģiju. Pēdējo gadu laikā mobilo ierīču popularitāti izmanto daudzi veidojot dažādas aplikācijas un sociālos tīklus, kas paredzēti tikai mobilajām ierīcēm. 2017 gadā domājot par mārketinga iespējām, jāatceras, ka vairumam cilvēku nu jau ir viedtālrunis un tas ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā sasniegt potenciālos klientus.

3.Personalizēts sociālo tīklu mārketings

Sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par svarīgu aspektu tam, vai mārketinga kampaņa izdosies. Mazie uzņēmumi nevar atļauties nevar atļauties regulāras sociālo tīklu mārketinga kampaņas. Pievērsiet uzmanību personalizētām mārketinga tehnikām, tās var būt tik vienkāršas kā izmantot jūsu klienta vārdu uzrunā, kad sūtat īpašos piedāvājumus e pastā, kā arī tik sarežģītas kā tēmēšana uz konkrēta uzņēmuma darbiniekiem kurus atrodat pateicoties Facebook un Linkedin. Sociālie tīkli kā Facebook ir uzlabojuši viņu reklāmas platformas, lai jūs varētu savu reklāmu parādīt konkrētai cilvēku grupai.

4.Vizuālās stratēģijas

Tiešraides straumēšana ir pārņēmusi sociālos tīklus. Video straumēšana ir kļuvusi par jaunu veidu kā pavēstīt citiem savu vēstījumu. Facebook pagājušajā gādā ik dienu tika noskatīti video 100 miljoni stundu garumā. Iesaistiet savus sekotājus dažādos konkursos un pasākumus izmantojot straumēšanas iespēju. Tas ir vienkāršs un ātrs veids, kā rast kontaktu ar saviem klientiem un izcelt savu uzņēmumu.

Vizuālā mārketinga efektivitāti ietekmēs arī tas, cik kvalitatīvi būs jūsu video un attēli. Kaut arī vienmēr ir bijis svarīgi veidot kvalitatīvus video un attēlus, šogad tas ir kļuvis vēl svarīgāk. Skatījumus piesaistīt ir daudz grūtāk, tāpēc jūs vēlaties izcelties ar lielisku kvalitāti, lai piesaistītu lielāku skatītāju skaitu.


5.E-pastu mārketings

Nenovērtējiet e-pastu mārketingu par zemu. Pārāk daudzi uzņēmumi to uzskata par nevajadzīgu mārketinga veidu nu kad sociālie tīkli ir tā izauguši. Bet patiesībā, joprojām e-pastu mārketings var palīdzēt jūsu mazā uzņēmuma izaugsmei. Vairums cilvēku atzīst, ka ar prieku saņem dažādus piedāvājumu e-pastus no uzņēmumiem kuros pēdējā gada laikā ir iepirkušies. Jūsu e-pasta stratēģijai vajadzētu būt fokusētai uz noderīgu saturu, kā arī industrijas jaunumiem, kā arī linkiem uz jūsu blogu. Neaizbiedējiet klientus ar e-pastiem par dažādām izpārdošanām ik nedēļu. Padariet e-pastu saturu saistošu un interesantu, ietverot tajos informāciju kura pašiem liekas interesanta. Ja jums pašiem nepatīk e-pastu teksts ko vēlaties sūtīt, nesūtiet to!