Facebook uzņēmumiem
Šis ir iemesls kāpēc ikvienam uzņēmumam lielam vai mazam vajadzētu apsvērt domu reklamēties Facebook. Tā ir lieliska iespēja uzņēmumam palielināt savus tiešsaistes pārdošanas apjomus, piesaistīt sekotājus savam zīmolam, izveidot platformu kurā klienti var apspriest produktu un, pēc kāda laika sniegt par jums pozitīvas atsauksmes.
Fredijs Jansons, pieredzējis Facebook reklāmu speciālists, ir teicis: “Liela daļa no uzņēmuma potenciālajiem klientiem ir tur. Tāpēc, uzskatu, ka ikvienam uzņēmumam vajadzētu Facebook lapu kurā tā var sazināties ar klientiem ... Neviens cits reklāmas kanāls, tāds kurā varat komunicēt, nevar sacensties ar šiem skaitļiem.”
Tiešsaistes pārdošana pret “Patīk” piesaistīšanu
Veidojot Facebook biznesa stratēģiju, ir svarīgi saprast ko jūs vēlaties panākt. Vai jūsu mērķis ir veidot reklāmas un nodrošināt plūsmu uz jūsu mājaslapu – iespējams interneta veikalu kur klienti var iepirkties – vai arī jūs vēlaties piesaistīt sekotājus savai Facebook lapai kur viesi var spiest “patīk” jūsu aktivitātēm?
Daudziem uzņēmumiem abi šie varianti ir nepieciešami, tāpēc iespējams tos vajadzētu apvienot. Tikai atcerieties pirms jebkādas reklāmas izveidošanas vispirms skaidri nospraust mērķus kurus vēlaties sasniegt.
Tiešsaistes pārdošana
Šis ir tiešs veids kā reklamēt savu uzņēmumu Facebook. Jūs varat veidot tradicionālas linkus saturošas reklāmas, uz kurām uzklikšķinot lietotājs nonāk jūsu mājaslapā vai interneta veikalā.
Šāds Facebook izmantošanas veids ir pierādijis sevi kā ļoti efektīvu daudzu uzņēmumu vidū. Šāda veidā jūs jutīsiet reklāmas guvumu uzreiz. Vienkārši salīdziniet cik jūs iztērējiet reklāmai Facebook ar tās dienas ieņēmumiem, tad jūs varēsiet noteikt ideālo attiecību starp reklāmu un ieņēmumiem.
Tomēr veidojot šādas ārējo linku reklāmas jūs varat palaist garām sociālos aspektus kuru dēļ Facebook tika radīts.
Neaizmirstiet, ka “patīk” spiešana ir Facebook mugurkauls.
“Patīk” piesaistīšana
Uzņēmums var gūt vairāk panākumus – pat ja tas reklamē produktu vai pakalpojumu – vispirms sūtot lietotājus uz savu fanu lapu kurai viņiem ir jāseko lai redzētu tās saturu. Pēc tam viņi var spiest uz kādu no linkiem vai reklāmām, lai nonāktu jūsu mājaslapā.
Reklamējoties šādā veidā jūs varat apvienot zīmola izaugsmi ar pārdošanas apjomu palielināšanu.
Tomēr, daudzu uzņēmumu prioritāte atrodoties Facebook ir palielināt sekotāju bāzi, nevis palielināt tiešsaistes pārdošanas apjomus. Tas var būt reāls veikals, restorāns, apģērbu veikals vai jebkurš cits uzņēmums kurš izmanto Facebook popularitātes celšanai.
Šajā gadījumā, reklāmas kuras satur linkus uz jūsu mājas lapu nebūtu labāka izvēle. Tā vietā jums jāpanāk lai saturs jūsu lapā ir cilvēkiem saistošs, lai tie vēlētos sekot jūsu aktivitātēm un spiestu tām “patīk”. Veidojiet konkursus, lieciet smieklīgas bildes un video, kā arī komunicējiet ar saviem sekotājiem, tas palīdzēs jums sasniegt galveno mērķi – cilvēki par jums runās ar saviem draugiem un paziņām tādā veidā popularizējot jūsu uzņēmumu.
Facebook mārketings maziem uzņēmumiem
Bet kurš iegūst visvairāk no reklāmas Facebook?
Balstoties uz to, kam tic daudzi, tiešsaistes mārketings Facebook visvairāk dod labumu tieši maziem, tradicionāliem uzņemumiem.
Mazie uzņemumi piedāvā unikālus produktus vai pakalpojumus mazākam cilvēku skaitam un Facebook sniedz lielisku iespēju savu reklāmu parādīt tieši šim mazajam potenciālo klientu lokam.
Lai gūtu panākumus mazajiem uzņēmumiem Facebook nav nepieciešams vadīt modernu IT kompāniju. Facebook mārketings maziem uzņēmumiem palīdz sacensties ar lielākām kompānijām.
Ja jūs piedāvājat produktu vai pakalpojumu konkrētā nozarē, jums ir vairāk priekšrocību nekā lieliem uzņēmumiem, jo tie nav vērsti uz kādu konkrētu nišu.