Četri soļi laba domēna vārda izveidei

Jūsu domēna vārds (URL) būs ceļš kā cilvēki varēs sasniegt jūsu interneta veikalu. Tā ir frāze, brends, lieta kas liek citiem jūs atpazīt un mudina apmeklēt jūsu veikalu. Google ir lielisks piemērs, cik domēna vārds ir svarīgs. Straujās e-vides attīstības dēļ domēna vārda atrašana paliek ar vien sarežģītāka, bet lai gan labu domēna vārdu skaits ir ierobežots jūs varat izmantot turpmāk minētās metodes lai atrastu labu mājaslapas nosaukumu kurš ar laiku paliks cilvēkiem prātā un labi strādās.
Īsums – centieties izmantot pēc iespējas mazāk vārdus lai raksturotu savu uzņēmumu un/vai produktu ko pārdosiet. Jums ir nepieciešams panākt lai jūsu interneta veikala vai uzņēmuma domēna vārds cilvēkiem prātā, tāpēc veidojiet to īsu un skanīgu, lai cik grūti tas arī nebūtu.
Personalizēti domēna vārdi – ja jūs darbojaties specifiskās, lielās zonās kā piemēram Eiropā, mēģiniet ievietot EU sava domēna vārda beigās, tas palīdzēs piesaistīt lielāku apmeklētāju plūsmu. Kā piemērs, ja jūsu domēna vārds ir PhProdukti.com; mēģiniet iegādāties domēnu – PhProduktiEU.com šis domēns Eiropā būs populārāks.
Iepriekš iegādāti domēna vārdi – jūs vienmēr varat paņemt visus savus iekrājumus un mēģināt iegādāties domēna vārdu no kādas personas, kas jums var izmaksāt no 200 līdz pat 200000 Eur. Izlemt atliek jums, vai tas ir tas, kas jums nepieciešams. Priekšrocība šeit ir tāda, ka šie domēna vārdi laika gaitā ir ieguvuši polaritāti.
Izvairieties no simboliem – jūsu domēna vārdam ir jābūt vismaz divus simbolus garam un tas nedrīkst saturēt simbolus kā $ # vai @. Piemēram ja jūsu uzņēmums nodarbojas ar iestiklošanas darbiem, jūs nevarat likt domēnu $tikli.lv.
Jūs redzat, ka ir vairākas lietas kam jāpievērš uzmanība izvēloties domēna vārdu, bet tas nav nekas pārlieku sarežģīts. Atcerieties, ka domēna pirkšana priekš jūsu interneta veikala vai uzņēmuma ir vienreizējs pasākums, tas prasīs nedaudz pacietības, bet tikai uz brīdi. Pēc domēna iegādāšanās jūs varēsiet fokusēties uz mājaslapas izveidi un tā tālāk.