5 ieteikumi efektīvai pasūtījumu pārvaldīšanai

Mācēšana pareizi pārvaldīt pasūtījumus ir svarīgs uzdevums ikvienam kurš nodarbojas ar e-komerciju. Augošs uzņēmums kurš vada pasūtījumus uzmanīgi un efektīvi pats veido pozitīvu reputāciju klientu acīs. Bet pārvaldīt pasūtījumus efektīvi nav nemaz tik vienkārši. Turpmākie pieci padomi palīdzēs jums pārvaldīt jūsu pasūtījumus.

Pielietojat pirmais iekšā, pirmais ārā likumu

Šis nav nekas sarežģīts, bet brīžos kad sakrājušies daudzi pasūtījumi ir viegli pārcensties un izlaist vecākos pasūtījums. Nemanot pasūtījums var tikt aizmirsts un pazaudēts. Tā nedrīkst notikt! Vienmēr pirmos apkalpojat pasūtījumus kuri ir veikti pirmie.

Grupējiet savus pasūtījumus

Interneta veikala grupēšanas iestatījumi tika izveidoti lai palīdzētu jums organizēt un pārvaldīt pasūtījumu nosūtīšanu un apstrādi. Šīs funkcijas ir ļoti noderīgas, ja jums ikdienā ir jāapkalpo liels daudzums pasūtījumu. Tā vietā lai rakātos pa datubāzi jūs varat izmantot grupēšanas veidus kā maksājuma statuss (lai ķertos klāt jau apmaksātiem pasūtījumiem) vai pasūtījuma datuma (lai nosūtītu vecākos pasūtījumus vispirms).

Uzraugiet noliktavu

Šis arī nav nekas sarežģīts, bet ir viegli kaut ko sajaukt brīžos, kad uzmanība ir koncentrēta uz citām lietām. Šis ir pārbaudījums ikvienam uzņēmumam – viņi pievērš visu savu uzmanību klientu piesaistei un mārketingam tajā pat laikā aizmirstot par galveno – lai noliktavā ir produkti! Par laimi sakārtojot noliktavas sistēmu sekot tam līdzi ir vienkārši.

Pārvaldiet sūtīšanu efektīvi

Klienti ir nepacietīgi un vēlas pasūtīto preci saņemt no uzticama, nedārga un ātra piegādātāja. Jūs vēlaties pārspēt klientu vēlmes, tāpēc nozīmīga ir ātra pasūtījumu izpilde (īpaši ekspress sūtījumu gadījumos) tāpēc viedas sūtīšanas metodes ir ļoti svarīgas. Mēģiniet izsūtīt pasūtītās preces tajā pašā dienā kad pircējs par tām samaksājis, lai izvairītos no dažādām kļūdām.

Pievienojat izsekošanas kodu

Tas atvieglos jūsu dzīvi, kā arī samazinās noslodzi klientu apkalpošanas speciālistam. Pēc tam kad atdodat savu produktu pastā vai kādā citā vietā – jūs zaudējat kontroli pār to! Izsekošanas kods ir uzticams un drošs veids kā klients var izsekot savu sūtījumu pats, nesazinoties ar jums tieši.