Kas ir digitālais mārketings?
Digitālais mārketings ir produkta vai zīmola reklamēšana
izmantojot vienu vai vārākus elektronisko mēdiju kanālus. No tradicionālā
mārketinga digitālais mārketings galvenokārt atšķiras ar metodēm un
izmantotajiem kanāliem. Liels pluss izmantojot digitālo mārketingu ir iespēja
analizēt mārketinga kampaņas efektivitāti un saprast kas strādā un kas nē
aplūkojot datus reālajā laikā.
Digitālā mārketinga izmantotāji novēro un analizē to cik
bieži un ilgi cilvēki apskata konkrēto resursu, kuras lapas tiek skatītas, kāda
satura publicēšana piesaista vai atgrūž cilvēkus no Jūsu lapas aplūkošanas utt.
Internets, protams, ir lielākais digitālā mārketinga kanāls, bet digitālais mārketings
sevī ietver arī mobilo telefonu aplikācijas, digitālo televīzju, radio u.c.
Kāpēc ir nepieciešams digitālais mārketings
Digitālo mediju lielākais pluss ir peejamība – patērētājs var
piekļūt informācijai jebkurā laikā un vietā. Tās dienas kad patērētājs uzzināja
informāciju par Jūsu uzņēmumu tikai no Jūsu izplatītajiem avotiem un ar Jūsu
vēlamo informāciju ir pagājušas. Digitālo mediju vide nepārtraukti attīstās un
jau tagad sevī ietver neskaitāmus izklaides kanālus, ziņas, iepirkšanās
platformas un sociālos tīklus. Patērētājs vedokli par Jūsu uzņēmumu iegūst ne tikai
no Jūsu pubicētajiem materiāliem, bet arī no tā ko digitālajā vide raksta
dažādi mēdiji, draugi, radi, kolēģi. Šo personu rakstītajai informācijai
patērētājs visticamāk ticēs vairāk nekā Jūsu snegtajai. Cilvēki vēlas zīmolus
kuriem tie var uzticēties, uzņēmumus kas tos pazīst, komunikāciju kas ir
pielāgota ikvienam klientam, kā arī piedāvājumus, kas atbilst viņu vajadzībām
un vēlmēm.
Pārvaldiet sabiedriskās attiecības visos kanālos
Digitālais mārketings un ar to saistītie kanāli ir svarīgi –
bet tie nemazina pārējo kanālu vērtību. Nepietiek tikai ar savu klientu
pazīšanu, Jums viņi ir jāpazīst labāk nekā citiem lai Jūs varētu ar viņiem
komunicēt viņiem visērtākajā veidā. Lai to panāktu Jums ir nepieciešams
detalizēts skats uz patērētāju uzvedību un ieradumiem visos kanālos – internetā,
sociālajos tīklos, mobilajās ierīcēs, pārdošanas vietās u.c. Uzņēmēji šo
informāciju var izmantot lai radītu un publicētu saturu kas mudinās patērētāju
iegādāties Jūsu produktu un nodrošinās to lai šis patērētājs pie Jums
atgrieztos un dotu pozitīvas atsauksmes par Jums arī citiem.