Kas ir digitālais mārketings?



Digitālais mārketings ir produkta vai zīmola reklamēšana izmantojot vienu vai vārākus elektronisko mēdiju kanālus. No tradicionālā mārketinga digitālais mārketings galvenokārt atšķiras ar metodēm un izmantotajiem kanāliem. Liels pluss izmantojot digitālo mārketingu ir iespēja analizēt mārketinga kampaņas efektivitāti un saprast kas strādā un kas nē aplūkojot datus reālajā laikā.

 

Digitālā mārketinga izmantotāji novēro un analizē to cik bieži un ilgi cilvēki apskata konkrēto resursu, kuras lapas tiek skatītas, kāda satura publicēšana piesaista vai atgrūž cilvēkus no Jūsu lapas aplūkošanas utt. Internets, protams, ir lielākais digitālā mārketinga kanāls, bet digitālais mārketings sevī ietver arī mobilo telefonu aplikācijas, digitālo televīzju, radio u.c. 

Kāpēc  ir nepieciešams digitālais mārketings

Digitālo mediju lielākais pluss ir peejamība – patērētājs var piekļūt informācijai jebkurā laikā un vietā. Tās dienas kad patērētājs uzzināja informāciju par Jūsu uzņēmumu tikai no Jūsu izplatītajiem avotiem un ar Jūsu vēlamo informāciju ir pagājušas. Digitālo mediju vide nepārtraukti attīstās un jau tagad sevī ietver neskaitāmus izklaides kanālus, ziņas, iepirkšanās platformas un sociālos tīklus. Patērētājs vedokli par Jūsu uzņēmumu iegūst ne tikai no Jūsu pubicētajiem materiāliem, bet arī no tā ko digitālajā vide raksta dažādi mēdiji, draugi, radi, kolēģi. Šo personu rakstītajai informācijai patērētājs visticamāk ticēs vairāk nekā Jūsu snegtajai. Cilvēki vēlas zīmolus kuriem tie var uzticēties, uzņēmumus kas tos pazīst, komunikāciju kas ir pielāgota ikvienam klientam, kā arī piedāvājumus, kas atbilst viņu vajadzībām un vēlmēm.

Pārvaldiet sabiedriskās attiecības visos kanālos

Digitālais mārketings un ar to saistītie kanāli ir svarīgi – bet tie nemazina pārējo kanālu vērtību. Nepietiek tikai ar savu klientu pazīšanu, Jums viņi ir jāpazīst labāk nekā citiem lai Jūs varētu ar viņiem komunicēt viņiem visērtākajā veidā. Lai to panāktu Jums ir nepieciešams detalizēts skats uz patērētāju uzvedību un ieradumiem visos kanālos – internetā, sociālajos tīklos, mobilajās ierīcēs, pārdošanas vietās u.c. Uzņēmēji šo informāciju var izmantot lai radītu un publicētu saturu kas mudinās patērētāju iegādāties Jūsu produktu un nodrošinās to lai šis patērētājs pie Jums atgrieztos un dotu pozitīvas atsauksmes par Jums arī citiem.