Digitālā mārketinga koncepts ir ļoti plašs. Tas apvieno visas mārketinga formas, kas izmanto elektriskās ierīces (internets, mobilie telefoni un ekrāni). Turpinājumā apskatīsim dažus no visbiežāk izmantotajiem digitālā mārketinga tipiem.
E-pasta mārketings
Viena no agrīnajām digitālā mārketinga formām, tā ietver personalizētu vai konkrēti mērķētu ziņu nosūti pareizajā laikā. Pareiza e-pasta mārketinga izmantošana ir ziņu personalizēšana klientu vajadzībām un to piegāde pareizajā laikā.
Šis ir visvairāk aptverošais digitālā mārketinga tips, to izmanto lai uzlabotu mājas lapas rezultātus dažādās meklētājprogrammās (Google, Yahoo u.c.). Ir neskaitāms daudzums dažādu pieeju, sākot ar mājas lapas tehnisko analīzi un pilnveidošanu, blogošanu, saišu būvēšanu un satura veidošanu.
PPC jeb maksa par klikšķi
Plašāk atpazīstams ar jēdzienu - apmaksātā meklēšana. Šajā procesā Jūs maksājat par reklāmu kura ir izvietota virs “dabiskajiem” meklēšanas rezultātiem dažādās meklētājprogrammās. Maksa ir atkarīga no tā, cik populārs ir konkrētais atslēgas vārds. Cena var variēt no pāris centiem līdz pat vairākiem simtiem par vienu klikšķi.
Sociālie tīkli
Tā ir sava uzņēmuma zīmola pārvaldīšana dažādās sociālajās vietnēs kā Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Linkedin un daudzos citos. Šis digitālā mārketinga veids pēdējo gadu laikā ir kļuvis ļoti populārs.
Interneta reklāma
Nejauciet šo ar PPC! Šāda veida reklāmas ietver reklamēšanos citās mājaslapās. Kā piemērs – Jūs varat nopirkt banera vietu kādā populārā mājaslapā un izvietot tajā sev vēlamo informāciju, protams par to samaksājot lapas īpašniekam.
Īsziņas
Blakus visiem interneta mārketinga viediem šis ir bieži izmantots digitālā mārketinga vieds. Mūsdienās šī mārketinga veida popularitāte aug pateicoties cilvēku pieaugošajai tieksmei izmantot viedtālruņus, kas sniedz iespēju piegādāt viņiem ziņas ātri un vienkārši.
Virusiālais mārketings
Šis ir perfekts visu iepriekšminēto metožu savienojums. Vispārināti, tas vienmēr ietver kāda elementa vai satura publicēšanu lielā daudzumā dažādos kanālos. Tie var būt video Youtube, blogs, e-pasta mārketings, apvienojumā ar dažiem tradicionālā mārketinga elementiem, viss vērsts uz to, lai saturs piesaista lielu uzmanību un turpina vairot savu popularitāti dabiski caur dažādām interneta kopienām.