Apgūstot satura spēku un sociālo tīklu mārketingu, Jūs varat vairākkārt palielināt auditoriju vai klientu bāzi. Bet bez iepriekšējām zināšanām vai pieredzes tas var izrādīties sarežģīts process. Ļoti svarīgi ir saprast sociālo tīklu mārketinga pamatus. Turpmāk minētie desmit ieteikumi Jums kalpos kā pamats, kas palīdzēs Jums veiksmīgi nodarboties ar sociālo tīklu mārketingu.
1.Klausies
Panākumu gūšanai un satura veidošanai sociālajos tīklos nepieciešama vairāk klausīšanās un mazāk runāšana. Lasiet savas mērķa auditorijas tiešsaistes saturu un iesaistieties diskusijās, tas Jums iemācīs saprast, kas viņiem ir svarīgs. Tikai tad Jūs varēsiet izveidot saturu un veiksmīgas sarunas kas dos vērtību klientu acīs.
2.Fokusēšanās
Labāk ir būt meistaram vienā jomā nekā amatierim visās. Speciāli tēmētai sociālo tīklu mārketinga stratēģija, kas paredzēta lai izveidotu spēcīgu zīmolu, ir lielākas izredzes gūt panākumus nekā tādai, kas mēģina būt visaptveroša.
3.Kvalitāte
Kvalitāte pārspēj kvantitāti. Labāk lai Jums ir 1000 sekotāji kas lasa, dalās un runā par Jūsu saturu ar citiem, nekā 10000 neaktīviem sekotājiem kas nenes Jums nekādu labumu.
4.Pacietība
Sociālo tīklu mārketings nav tā lieta kurā iespējams vienas dienas laikā gūt lielus panākumus. Lai gan ir iespējams pudelē noķert zibeni, daudz mazāk ticams ir tas, ka gūsiet panākumus bez ilga un smaga darba.
5.Savienošanās
Ja Jūs publicēsiet vērtīgu, kvalitatīvu saturu un piestrādāsiet pie kvalitatīvu sekotāju piesaistes, šie sekotāji dalīsies ar Jūsu saturu Twitter, Facebook, Linkedin, savos blogos un daudz kur citur. Tas savukārt pavērs jaunus pieejas punktus meklētājprogrammām kā Google atrast Jūsu lapu. Šādi pieejas punkti ir potenciāls veids kā piesaistīt jaunus apmeklētājus Jūsu lapai.
6.Ietekme
Pavadiet laiku meklējot uzņēmumus vai personas kuriem ir liels kvalitatīvu sekotāju loks, un kuri varētu būt ieinteresēti Jūsu produktā, pakalpojumā vai biznesā kopumā. Sazinieties ar šiem cilvēkiem un veidojiet sakarus. Ja Jūs spēsiet ieinteresēt šīs personas viņi iespējams dalīsies ar informāciju par Jums ar saviem sekotājiem, kas varētu pavērt Jūsu biznesam plašu potenciālo klientu loku.
8.Vērtība
Ja visu laiku sociālajos tīklos pavadīsiet tikai reklamējot sevi un savus produktus ar laiku cilvēki pārtrauks Jūsos klausīties. Jums ir jāpiešķir vērtība saviem ierakstiem. Fokusējieties mazāk uz savu produktu pārlieku reklamēšanu, bet vairāk uz aizraujoša satura veidošanu un pozitīvu attiecību veidošanu ar saviem sekotājiem. Ar laiku šie sekotāji kļūs par spēcīgiem Jūsu uzņēmuma reklamētājiem runājot par Jūsu uzņēmumu arī ikdienā.
9. Atsaucība
Jūs taču neignorētu kādu kas vaicātu Jums pēc palīdzības personiski, tāpēc neignorējiet viņus arī tiešsaistē. Pozitīvu attiecību veidošana ar klientiem ir viena no svarīgākajām lietām lai Jūs gūtu panākumus sociālo tīklu mārketingā, tāpēc vienmēr atbildiet cilvēkiem kas uzdod Jums jautājumus.
10. Dots devējam atdodas
Jūs nevarat gaidīt lai citi dalītos ar Jūsu saturu un runātu par Jums, ja Jūs nedarāt to pašu viņiem. Tātad, daļai no laika ko Jūs pavadāt sociālajos tīklos jābūt vērstai uz dalīšanos ar citu lietotāju ierakstiem un iesaistīšanos diskusijās par aktuālām tēmām.